obrázek
obrázek obrázek obrázek obrázek

neděle 9. srpna 2015

HRÁČI

Abychom v celé hře udržely přehled a i vy jste měli možnost se ozvat hráčům, pokud na ně máte nějakou prosbu nebo cokoliv, vytvořily jsme pro vás galerii hráčů. Mimo jiné tu ale najdete pikantní detaily z života vašich spoluhráčů, které můžete použít jako kompromitující informace při vydírání. (Ne, že bychom chtěly navádět ke špatnostem.)

GREE


marketa.zavoralova@gmail.com

markett505.ma




Velmi náladová osoba, která vlastní tři kočky a psa. Jejím kryptonitem je brokolice. Diagnostikovaný čokoholik, závislák na zmrzlině, RPčkách, Charliem Hunnamovi, Garrettovi Hedlundovi a Tomu Burkovi. V soukromých kruzích je označována jako vůdce narvalího dream teamu.
→ Constance LaRue, Aurora d´Orléans , Aramis,  Marie-Riëlle Mountbatten, Carwyn Gabriel Seymour-Grey, Camille Tolbert

SUNNY


strangedelirium@gmail.com

zu-varakova




Protože někteří z nás jsou skromní, Sunny vlastní jen jednoho psa, i když ten vydá tak za malého (až středně velkého) hrocha. S druhou adminkou ji spojuje zoufalá závislost na čokoládě (taky se poprvé potkaly v podpůrné skupině) a jejím charakteristickým znakem je jakákoliv blbost ve vlasech - tedy obvykle se myslí kytka a mašle. A vzhledem k tomu, že o sobě napsala už celé čtyři (!) řádky, vidíte, jaký je mimo jiné narcis. Jinak je také hrdým jednorožcem narvalího dream teamu.
→ Athos de la Fère, Sébastian Dubois, Finnegan Tolbert, Gaëlle Ricard, John Callahan Stuart Murray, Thomas Oliviér d´Athos, Mikael Thorstein Galte

 

FRODO


poustkova.meg@gmail.com






Znáte nějakého hráče textovek, který není snílek? Já tedy ne a stejně jako ostatní se za jednoho s úsměvem považuji. Většinu matiky přemýšlím nad postavami, které bych mohla dostat někam do nějakého RPG, či nad náměty na fanfic a tak podobně, vždyť to známe. Mé druhé jméno je Prokrastinace, protože ačkoliv se snažím, nějakým způsobem vždycky zůstanu sedět doma u notebooku, mezi haldou učením a špinavým nádobím a vesele píšu posty, proto je velmi pravděpodobné, že mě na všech akcích uvidíte, protože... jsem zkrátka velmi dobrodružný typ, s čímž se samozřejmě poví i touha navštívit Mordor a Kraj. Mám ráda jídlo a sežeru všechno na co přijdu a když si pár dní neoholím nohy, považuji se za hobita. Což jsem tak jako tak. Lidičky, bojte se. Právě k vám napochodoval lehce šílený, pubertální a na knížkách, seriálech a psaní závislý magor.
→ Claire Charlotte Neveu, Juliette Allard

AMORIS


vercikas@seznam.cz

veronica_cullen




Řekli byste si, že dívka, které je přes dvacet let a má zaměstnání, už se bude chovat dospěle. Že se bude snažit dostat se na vysokou školu (což se tedy snaží a s trochou přízně osudu se jí to snad i podaří), věnovat se svému o šestnáct let staršímu příteli, doma vařit a uklízet... Ne, že bude vysedávat u počítače a trávit volný čas hraním textových RPG (s čímž se pojí věčné hledání nových, kde by se ještě mohla registrovat) a sledováním svých oblíbených seriálů „pro mladé“, jako jsou The Musketeers, iZombie, The Walking Dead a Pretty Little Liars. Aspoň občas udělá tohle přerostlé dítě něco zajímavého. Přečte si dobrou knihu nebo napíše povídku...
→ Kristýna Judková

ANDY


LenusQa@centrum.cz







Snílek, co většinu svého života prosedí, než aby zvedl zadek a zašel sem tam nakrmit svojí psí armádu. Tedy až na výjimky, jako třeba jídlo nebo papoušek, kterému by ze všeho nejraději zakroutila krkem, ostatně jako všem. Tedy skoro. Citově vázaná na své idoly v podobě mušketýrů, zpěváků a bůh ví čeho. Sáhněte na ně a je po vás. Bezkompromisně. Mezi její záliby patří převážně vysedávání a otravování admin teamu, který jí, kupodivu, ještě nenakopal.
→ Lorraine Didier, Dominique al Pélissier, Nicolette du Renneis, Christopher Périer

CHRISTELLE


ff-kaisa@centrum.cz






→ Christelle Rosella de Lorraine, Andrion Killian Sanson, Zsigmond István Rákóczi

DARIEN


leontynka.99@seznam.cz






Sama o sobě bych řekla, že jsem osoba egoistická. Už teď to zní hrozně, co? Nechat egoistu něco sepisovat o sobě, ale budiž. Řekli jste si o to. Známí o mě říkají, že jsem upřímná, jiní zase, že jsem drzá... Mám ráda Hru o Trůny (no kdo by to řekl, po shlédnutí prvního z profilů?) a taky Pána Prstenů. V podstatě jakoukoli fantasy. S jednou ze zdejších hráček mám společnou zálibu a sice divadlo. Tedy především muzikály. Herec na kterém ujíždím a pravděpodobně ujíždět nepřestanu je Orlando Bloom. Pak... Pak jsem hrdý knihomol a nestydím se za to. Kdo bude házet špínu na Hraničářova Učně bude velmi bolestivě umírat. Takže mě těší. :)
→ Freya Irianne Bellard , Porthos du Vallon 

ELOJLUŠ


elojla@seznam.cz





→ Jeannette du Chambellay

 

FLECK


fleck.rpg@gmail.com






Nechci se opakovat, ale pravda je, že i já jsem spíš velký snílek než realista. Ve virtuálním světě si momentálně říkám Fleck (musím ale zdůraznit, že tím nemyslím "skvrnu", jak mě jedna z adminek ráda oslovuje, ale postavu z muzikálu Love Never Dies).. Miluji muzikály, zpěv, cestování, dějepis, UK, fantasy, sci-fi, komiksy, a našlo by se toho víc... Děsí mě hadi, klauni a vícekončetinová stvoření (myslím tím třeba chobotnici či mimozemšťana se šesti rukama).  
→ Ninon de Larroque , Daniel Grantaire 

JANE


maline126@seznam.cz






Ehm, jak začít. Ahoj, jsem Jana, ale na internetu vystupuji spíše jako Jane (tak mě najdete i na mém blogu). Mám morče Flíčka. Vážně musím psát dál? :D
→ Isabela Molfese , Angelica de Peyrac, Phillipe Didier, Audrey Rousseau

KATHY


Kathy990@post.cz






Jmenuji se Kathy, ale je to jen moje přezdívka. Mám strašně ráda RPG hry a jsem ještě více ráda, že se najde i RPG o středověku. Vždy jsem milovala v dějepisu Středověk a země Španělsko a Francii. Není divu, že jsem milovnice knih a filmů ...
→ Catherine Vanniér, Elena De Sanchéz, Christian Bonnet, Viktorie

LAURI


dee.braineater@gmail.com






→ Agnes Février, Adrien Barthélmy Bellard, Rémy, Anabelle Mairead Murray Lyon 

LEITA


coffin007@seznam.cz





→ Fabian de Dreux 


TOMMY


tommymein6@gmail.com

tomike0001




Dlhoročný skúsený hráč RPG hľadá partnera na hru. Zn. spěchá.
→ Alexandre d´Alcabera